Beleid
- Voor particulieren dient de betaling rechtstreeks aan de chauffeur te gebeuren. Bij het begin van de rit wordt het volledige bedrag gevraagd indien er een terugrit geboekt is. (Betaalbewijs kan u verkrijgen bij chauffeur) Indien een factuur gewenst wordt deze na thuiskomst verzonden. Voor bedrijven zal er tevens een factuur worden opgestuurd.
Bij het niet betalen van de factuur na factuurdatum zal er een toeslag van 15% aangerekend worden.
- Alle klachten aangaande facturen dienen te gebeuren per aangetekend schrijven en binnen 7 dagen na factuurdatum.
- Het vervoer gebeurt onder verantwoordelijkheid van de klant, doch doet L.T.M. al het mogelijke om personen of goederen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen.
- Afwijkingen van onze standaard dienstverlening kunnen mits onderlinge overeenkomst. Voor deze afwijkingen kunnen meerkosten aangerekend worden die de klant op voorhand zullen meegedeeld worden.
- L.T.M. kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen, veranderingen of annuleringen van de service door overmacht
of door andere omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om die te voorkomen.
- Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten kunnen door L.T.M. in rekening worden gebracht, de klant is gebonden bij vertraging van zijn vlucht van meer dan 30 minuten L.T.M. onmiddellijk op de hoogte te brengen.
- Indien uw vlucht te vroeg geland is zou het kunnen zijn dat u even moet wachten op de chauffeur doch proberen we dit te vermijden.
- Indien u ons foutieve gegevens doorgeeft (bv. vertrekuur in buitenland i.p.v. aankomstuur in Belgiƫ) kunnen we niet garanderen dat er een chauffeur ter plaatse is.
- Het dragen van de gordel in de wagens is wettelijk verplicht. Een boete bij het niet dragen wordt verhaald op de reiziger.
- Kinderstoeltjes worden door L.T.M. gratis ter beschikking gesteld. Deze moeten wel op voorhand aangevraagd worden en hangen af van de beschikbaarheid op dat moment.
- Kosten als gevolg van schade of bevuiling aangebracht door de klant, zullen meteen aangerekend worden. Het bedrag van 150 euro zal dan ook meteen aan de chauffeur moeten betaald worden.
- Het kan gebeuren dat u eens iets vergeet in de taxi. L.T.M.-chauffeurs zijn verplicht om gevonden voorwerpen binnen de 24 uur te melden. Maar wat helaas vaker gebeurt is dat niet de chauffeur maar de volgende klant het voorwerp aantreft. De klant blijft ter alle tijde aansprakelijk voor beschadiging verlies of diefstal van zijn goederen. Wanneer de chauffeur meldt dat hij iets in de wagen vindt, wordt dit achtergelaten op het bureel van L.T.M. Heeft dit echter een grote waarde zal dit bij de politiediensten achter worden gelaten nadat we er een foto van hebben genomen, hoe we het hebben aangetroffen.
Mocht u zelf iets gevonden hebben kan je dit melden aan de chauffeur of bellen naar het bureel van L.T.M.
- Het is ten strengste verboden eigen dranken mee te nemen in de wagen en te eten in de wagens.
Dit ook in het belang van de passagiers achter u.
- Geboekte ritten die minder dan 4 uur voor aanvang geannuleerd worden, zullen in rekening gebracht, dit omdat we andere ritten op dat ogenblik misschien moeten weigeren.
- Bij reservaties voor bv luchthaventransport heen en terug, zal het volledige bedrag van zowel de heenrit als terugrit bij eerste rit aangerekend worden. Zo staat U rit ook geboekt met zekerheid.